WarmUp til SMIL i Aarhus

april 20, 2025

Vi varmer op sammen til SMIL i Aarhus - DU skal med 😉
Før vi alle mødes til det store Aarhus SMIL-arrangement, inviterer vi dig til en hyggelig og afslappet opvarmning med fokus på HEALTH og GREEN.

Tilmeld dig her:
https://hggwarmup0525.eventbrite.com/?aff=wwwhgg

Health Go Green: WarmUp er et uformelt netværksevent, hvor vi mødes over en kop kaffe for at lære hinanden at kende, dele tanker og skabe forbindelser før den store konference.
Der er ingen præsentationer, intet program bare mennesker med fælles interesser, der mødes og snakker.

Hvad kan du forvente?

  • Godt selskab
  • Netværk om sundhed, velfærd, trivsel, teknologi og bæredygtighed
  • Mulighed for at møde andre deltagere i HEALTH go GREEN netværket
  • En hyggelig start på SMIL

Alle er velkomne, vi glæder os til at se dig

Du kan købe din billet til SMIL her:
https://www.startupaarhus.com/smil-aarhus

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Foreningen for forandringsagenter, der arbejder for at fremme den grønne omstilling inden for sundhed.
magic-wandbookusers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram