Vi varmer op sammen til SMIL i Aarhus - DU skal med 😉
Før vi alle mødes til det store Aarhus SMIL-arrangement, inviterer vi dig til en hyggelig og afslappet opvarmning med fokus på HEALTH og GREEN.
Tilmeld dig her:
https://hggwarmup0525.eventbrite.com/?aff=wwwhgg
Health Go Green: WarmUp er et uformelt netværksevent, hvor vi mødes over en kop kaffe for at lære hinanden at kende, dele tanker og skabe forbindelser før den store konference.
Der er ingen præsentationer, intet program bare mennesker med fælles interesser, der mødes og snakker.
Alle er velkomne, vi glæder os til at se dig
Du kan købe din billet til SMIL her:
https://www.startupaarhus.com/smil-aarhus
